RETUR ȘI RAMBURS

Pentru Magazinul tău de beauty, satisfacția ta este cel mai important lucru, iar din acest motiv produsele noastre sunt realizate cu foarte mare atenție la calitate și performanță, pe lângă respectarea standardelor cosmetice internaționale.
Cu toate acestea, dacă nu ești mulțumit/ă de achiziția ta, nu îți face griji: ai termen de până la 14 zile de la primirea comenzii pentru a efectua un retur.

Returnarea produselor

În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc

In cazul in care produsele sunt desigilate, se poate face returul, iar in locul sumei produsului se va oferi un voucher în suma X a produsului. Voucher poate fi folosit, si este valabil doar pe magazinultaudebeauty.ro

Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare

Costuri suportate de către cumpărător:

– Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art.14, punctul 2)

– Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14, punctul 3)

Costuri suportate de către vânzător:

– Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului
– Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului

Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile este valabilă doar pentru produsele livrate prin curier. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat de Spectrum Salon SRL. sau la sediul firmei. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Dacă returul nu se face integral (păstrând doar anumite produse) și scade sub suma minimă pentru transportul gratuit, cumpărătorul are obligația să achite transportul pentru primul transport Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Important

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Adresa pentru retururi: Iasi, Strada Mitropolit Varlaam nr. 37

Pentru produsele defecte/deteriorate pe timpul transportului, este necesară o poză cu starea coletului la primire și cu produsul defect/deteriorat.

Excepţii

Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
a. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
b.  furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi Spectrum Salon SRL. se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.

Daca va incadrati in termenii si conditiile de mai sus si doriti returnarea produsului va rugam sa urmati procedura.

  1. Se informeaza vanzatorul in scris (vanzari@magazinultaudebeauty.ro) sau telefonic 0741 018 578 despre retur, se va primi un numar de inregistrare (care trebuie scris pe awb curier) si se va cadea de comun acord cu privire la modalitatea de expediere

  2. Clientul va ambala produsele in asa fel incat sa nu sufere deteriorari pe timpul transportului, va adauga in colet copie dupa factura + garantie (după caz)

  3. Vanzatorul va primi coletul, va analiza marfa returnata si va informa clientul daca marfa corespunde termenilor si conditiilor de retur.

  4. Vanzatorul va returna suma platita de client (mai putin costuri legate de transport) in maxim 14 zile, in contul specificat de client